Téma: NEdrbárna - ZÁKAZ VSTUPU pod nějakým trestem

Celkem 25 příspěvků.

Pro odeslání odpovědi se prosím přihlašte.
Dědek kořenář 2010-08-01 15:59:43, odpověď na #6209 ukázat v kontextu reset

Fotky jsem předal admince a ještě nějaké objevil navíc, jenže je teďkonc na dovče kde v Jugošce.

babi Helča 2010-07-28 22:22:56, odpověď na #6090 ukázat v kontextu reset

Hlásím,že jsem své fotografie odevzdala našemu učiteli,ať sám rozhodne,co zveřejnit a co ne.
Já si to sama netroufnu a pak.... to zatím ani neumím
...ale nejsou tak kvalitní jako dědouškovo,prostě má pořádný foťák,kdežto já mám takový aparátek,co mi koupil vnuk,abych si dávala fotky do PC do svého prohlížeče.Ale zveřejnit to neumím,ani nevím kam,jen jsem poslala mejlem některým účastníkům BUNSU.
Každý den je prohlížím,všechny a už teď se těším na příští rok,doufám,že budu opět schopná absolvovat,tento druh trempování,měla jsem obavy,zda to neodmarodím
Dopadlo vše výborně,ještě jsem si přivezla napravenou nožičku,odblokovaná záda,také promasírovaná,spoustu krásných zážitků,spoustu krásných vzpomínek na milé lidičky,plno kontaktů na nové kamarády a hlavně pro mne to nejdůležitější - zjištění,že ještě můžu.......
..že ještě nejsem tak odepsaná stařenka nad hrobem,jak mne nazývá náš Učitel pochopitelně že s láskou,žeano?
Za chvíli budu nejstarší účastník....a to si mě teprve budou považovat,esli mě rovnou neodstřelí ...no jó,střelnice...

babi Helča 2010-07-21 20:44:49, odpověď na #6089 ukázat v kontextu reset

No výborně.....tak ten trest netrval ani tak dlouho,co? Šikovná a rychlá Renča.....
A já hlásím,že už mi taky přišly fotečky,ale mám problém,ať to strkam kudy chci,do PC ten papír prostě nedostanu,nó
...takže eště musíte vydržet až mi z nich udělaj CD,nebo co

Deer 2010-07-21 19:31:09 ukázat v kontextu reset