Hemeroidy

Hemoroidy, hemeroidy

Velmi rozšířený stav, kdy jste si zdraví doslova prosr... na pohodlných záchodech vybavených čtivem.
Dlouhým tlačením sedíce v předklonu dochází k přetlaku krve v konečníku do stádia, kdy se svalovina a vazivo tamních žil natolik vytahá, že vzniká vydutí cévní stěny (je to vlastně křečová žíla v zadku) až k její případné prasklině a vypuzení stlačené dávky krve z hemeroidu do záchodu. Vaše zaklení, že to je v pr..., je zcela přesné určení místa výskytu vašeho problému.

Myslím, že sovětští vědci (aniž to tušili) zavedením nášlapných záchodů významně zlepšili prevenci hemeroidů. V této souvislosti se nemohu nezmínit i o tamní ekonomice toaletních novin, které se po použití odkládají do košů, kde se recyklují oschnutím a opět se používají ke čtení i utírání. Nelze-li je již číst, jdou na zátop. Až vám ztuhne smích na rtech z naší ekonomiky, ještě rádi použijete nejen tento sovětský vzor.
U nás dříve na vesnicích také hemeroidy neznali, protože v kadibudce byla zásoba agresivních much, mravenců, komárů, zespoda po vás lezli pavouci a prkénko před vámi již stačil někdo potřísnit, o průvanu zdola a smradu (ze všech stran) ani nemluvě.

Když jsem byl na vojně, tak tam na jednom polním cvičení a střelbách byla agresivní latrína. Po schůdkách se šlo asi o metr výše, kde bylo zastřešené dřevěné pódium a na něm vzadu prkno dlouhé asi dvacet metrů se sloupky po třech metrech. Za pódiem bylo jezero smrti. Nesledoval jsem, jak to dělají druzí vzdáleni sloupkům, protože jsem si počkal, až tam budu sám (nějak jsem v sobě nenalezl ochotu se na pódiu svlékat před jinými). Měl jsem značný strach, abych tam nespadl a pravou rukou se jednoho sloupku držel. Podřepl jsem a vytlačil ze sebe kus svého já (ne Já) a upustil do nedefinovatelné polotekutiny dole. Hned jsem se postavil a sledoval jeho pád do hloubky. Po dopadu se hladina prohnula v kruh, ten se narovnal a vyhodil onen značný kus stolice do výšky mých užaslých očí. Hlavou jsem stačil uhnout a zadek tam již naštěstí nebyl. Potom jsem raději chodil dřepovat do bezpečí kopřiv.

Na záchodě spěchat, nečíst, nezdržovat se a nejlépe ani nesedět, fakt. Užívá se po několik týdnů až měsíců do zlepšení stavu a ústupu hemeroidů.

Doporučení dědka kořenáře

Mimo jídla (30 min před, nebo 2h po jídle)

Bylinný extrakt z řepíku+ 1 lžička do 1-2 dcl teplé vody, pít mimo jídla 3-5×D.
Ascorutin 3×D 1 - seženete v lékárně (vitamíny C a P na cévní stěny).
Yacca 3-4×D 1. Dlouhodobě. Zvyšovat postupně. Začít 2 týdny 1×D 1 večer, 2 týdny 2×D 1, 2 týdny 3×D 1 atd.
Pít (upíjet) rozmrzlou vodu dopoledne 1-3 dcl, odpoledne 1-4 dcl, navečer 0,2-1 l (viz kapitola O rozmrzlé vodě).

S jídlem

Bylinný extrakt ze zeměžluče+ 1 lžička do 1-2 dcl teplé vody, pít před jídly 5-15 minut 3×D.
Bylinný extrakt z borůvky+ 1 lžička do 1-2 dcl teplé vody, pít po jídlech 3×D.
Pupalkový olej 3×D 1 lžička.
Lecitin 1,3 g 3×D 1 (jen u starších přes třicet).
Ginkgo Biloba 24 mg 1-2×D (jen u starších přes pětatřicet).

Zevně

Zevní bylinný extrakt z dubu+ 1-2 lžíce do lavoru (ne na studené podložce!) s 1-2 l teplé vody, zadek také, asi na 20 minut navečer. Pilně při tom stahovat řitní svaly.
Bylinný olej z měsíčku+ aplikovat pomocí gumového násadce do konečníku 1,5-5 ml na noc. Je-li oleje více než 1,5 ml, doporučuji instalaci dámské vložky.
Masírovat hlavně bederní úsek páteře nejdříve 5 minut Zevní bylinný extrakt z kostivalu+ a potom alespoň 15 minut Bylinný olej z měsíčku+. Nakonec vše setřít hadříkem a nasucho zateplit starým trikem.

Cvičení

Dýchací sifon SIF (refluxní vzduch 25-40 % - viz kapitola O dýchání sifonem) dechová masáž 2-4×D 2-10 minut a na noc 15-30 minut. Zátěž zvyšovat velmi zvolna!

1-4×D cvičit břišní stěnou masáž břišních orgánů tak, že se opřete rukama o stehna nebo stůl a ve výdechu vtáhnete (vcucnete) a povolíte 10-20× břicho. To děláte tak dlouho, jak dlouho vydržíte ve výdechu. Obvykle stačí 2-3 série po sobě.

Meditační, pomalá, nenamáhavá cvičení bederního úseku páteře. Předklony, záklony, předklony do strany, úklony, rotace, kroužení trupem apod. Cvičit častokrát několik minut během celého dne.

Meditační cvičení pro lokální změny: Přestaňte sledovat, co se děje okolo vás. Sedněte si třeba na postel se zkříženýma nohama (turecký sed), můžete se lehce opírat bedry o pelest nebo o zeď (vleže jen když nelze sedět). Bříška natažených palců, ukazováků a malíků se dotýkají, ostatní prsty jsou volně přeloženy střídavě přes sebe. Od malíků vzdálenější prsteník se přes bližší prsteník provlékne volně pod malíky. Palci se dotýkáte oblasti solaru a malíky směřují dolů (v rámci možností). Zavřete oči a provádějte hluboké dýchání ještěrčím dechem (viz kapitola O dýchání sifonem). Při tom si představujte v duchu, jak vaše myšlenková energie jako teplo jarního slunce prohřívá tělo, ve kterém jakoby roztával led. V mysli cestujte stále po těle a mentálně prohřívejte všechna místa, kde máte pocit chladu. Potom se speciálně zaměřte na problémovou lokalitu, hřejte až spalujte a meditujte tak dlouho, dokud nemáte pocit, že už toho bylo dost, avšak nejméně čtvrt hodiny 1-6×D.

Další doporučení

Na záchodě nesedět, ale stát nad záchodem v mírném podřepu s opřením o stehna nebo jinak. Ihned po stolici (nejdřív utřít zadek papírem) ve stoji na jedné noze strčit zadek do umyvadla (lidé této gymnastiky neschopní použijí sprchu, bidet nebo kbelík) a studenou! vodou a mýdlem omýt urychleně pozadí a při tom si navrátit zpět povylezlé části střeva obvykle prstem, až máte pocit, že je to urovnáno do normálu. Hemeroid vnější vyčnívající nebo vnitřní kdesi na dosah v konečníku na několik sekund zatlačíte, abyste z něj vypudili krev a stažením svěrače se snažíte pomoci žilní stěně udržet tlak krve. Potřebu močení vykonáte nejméně 3 minuty před stolicí nebo potom, abyste nepovolovali svěrač.

Když sedíte nebo někde stojíte v tradiční frontě na cokoliv, stále stahujte svěrač, abyste stlačili roztaženou žilní stěnu hemeroidu.

Pro rozblokování i automasáž se pohybovat (válet) 1-4×D asi minutu vleže s pokrčenýma nohama opřenýma o zem a zády na masážním Zadbalonu průměr 20 cm pomalu ve směru zadek/hlava.

Sedět doporučuji na sedacích míčích kvůli pohupování se pro uvolnění napětí břišních orgánů a bederní páteře.

Přihlášení uživatele