Téma: 2.těhotenství - potíže: vyrážka, špatná pleť, výkyvy nálad

Celkem 2 příspěvků.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.
Dědek kořenář 2011-12-28 21:18:13, odpověď na #13952 ukázat v kontextu reset

Doporučuji GK pít 3xD 1 lžičku do decky vody mimo jídla. Padají-li vlasy, tak přidat VK 1 lžička do decky vody před jídly. Nervozita naznačuje nedokysličení, přidušení, překyselení a na to je sifon 6 4xD 10-15 minut bublat. A pupínky chtějí podpořit játra: JK 1 lžička do decky a pít po jídlech a do jídel OO-KH 1/2 lžíce. A kdybyste špatně snášela OO-KH, tak do JK přidat 1 ml 12K. Záda masírovat v nahrbení MO+. Porodní cesty mazat MO+ také každý den 1/2-1 ml do pochvy a promáznout, aby dítko vyběhlo ven bez zdržování až přijde jeho čas. Na vlasy si dělejte odvar kopřivy a fenyklu.



Více viz obecné zpracování: Těhotenství s potížemiPřekyselení organismu


sobi 2011-12-19 22:36:12 ukázat v kontextu reset

Dobrý den dědečku,
vaše produkty průběžně používám už pár let a musím je moc chválit - hlavně měs. olej, malinovou směs apod. ....jsou skvělé

Jenže teď se nějak nakupily potíže: čekám druhé mimi...a moc prosím o radu. Je mi 33 let, vážím 55,5 kg, výška 170 cm. Jsem ještě na MD (takže odpočinku moc není..hlídání nemám), první těhu vč. porodu jsem zvládla celkem bez problémů...mám krásnou holčinu. Momentálně jsem v pátém měsíci (18tt) a od začátku to není nějak "ono". Pálí mě často žáha, teď se mi udělala divná vyrážka po těle (sem tam červený pupínek - ale nesvědí), nemluvě o špatné pleti v obličeji, padají trochu vlasy + ale co je asi nejhorší - mám hrozné výkyvy nálad až skoro depresivní pocity a nejde to ovlivnit. Myslíte, že jsem překyselená? Pokud ano - můžu s tím v těhotenství vůbec něco dělat? Bylinky se moc nesmí....Beru od vás jen ráno nalačno čaj. lžičku mal. směsi do vody. Nic víc se neodvažuji, abych neublížila mimču. Po prvním porodu mi hodně a dlouho padaly vlasy, svědila pokožka hlavy a pleť taky kvetla. Trvalo docela dlouho než se to jakž takž spravilo a teď se obávám, že jestli něco nezačnu dělat... bude to ještě horší. Prosím vás poraďte co dělat Děkuju....Míša

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.

Přihlášení uživatele