Téma: hormonální nerovnována+ochlupení na obličeji

Celkem 2 příspěvků.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.
Dědek kořenář 2014-01-22 20:03:27, odpověď na #17906 ukázat v kontextu reset

To vám dělají zvětšené nadledvinky při stresu. Asi máte blokádu kolem Th10 a jste přidušená. Zadbalon 6xD minutu + novpoklony 10-15 + ZLZ + dáchat sif6 10-15 minut. K pití VK +GK 2+1 lžička do 2 dcl vody 3-4xD mimo jídla. JK 3 ml do decky vody po jídlech. 3xD OO-KH + Eve 1/2+1/2 lžíce s jídla 3xD. Na spaní Tmavý kulich až pod bradu.



Více viz obecné zpracování: Hormonální nerovnováha a poruchy u žen


vanesa 2014-01-22 19:27:20 ukázat v kontextu reset

Dobrý den pane Nový, prosím o radu. Po vysazení hormonální antikoncepce, se mi začalo objevovat nadměrné ochlupení na obličeji, na stehnech. V té době jsem procházela stresovým obdobím. Byla jsem na vyšetření vaječníků, štítné žlázy a nadledvinek, všechny výsledky dopadly dobře. Začala jsem brát poté další hormonální antikoncepci na zmírnění problémů. HA beru již 4 rokem, ale problém nemizí. Mám sedavé zaměstnání, 35let, 65kg, 170cm. Moc děkuji předem za odpověď.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.

Přihlášení uživatele