Téma: Hormonální antikoncepce a přibírání na váze

Celkem 2 příspěvků.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.
Dědek kořenář 2015-10-26 03:32:40, odpověď na #20900 ukázat v kontextu reset

VK 1 lžička do 2 dcl vody 3xD před nebo po jídle LVK78 1 lžička do 3 dcl vody 3xD mimo jídla Novpoklony 5-20 + ZLZ 3xD Zadbalon 4xD minutu Sif6 a dýchat 2-5xD 5-30 minut a zbytek ještěrčí dech, protože top máte asi z přidušení.



Více viz obecné zpracování: Hormonální nerovnováha a poruchy u žen,Obezita, nadměrná tloušťka 


Chani 2015-10-18 00:22:30 ukázat v kontextu reset

Dobrý den,
před 3 měsíci jsem začala brát hormonální antikoncepci a od té doby přibírám na váze, jsem oteklá a mám nafouknuté břicho, tuším, že jde i o zadržování vody v těle. Je mi jasné, že za potíže může antikoncepce(ale i po zvážení všech negativ mi HA v momentální situaci stále přijde nejvhodnější řešení). Ráda bych se zeptala, zda existuje cesta jak tyto negativní účinky potlačit nebo alespoň zmírnit.
Je mi 26, jsem studentka, vegetariánka a jím poměrně zdravě. Sice ne moc, ale nějaký ten pravidelný pohyb taky mám. Kromě toho jsem zdravá, žádné jiné léky neužívám.
Předem děkuji za odpověď!

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.

Přihlášení uživatele