Téma: antikoncepce-ucpávání lymfy

Celkem 2 příspěvků.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.
Dědek kořenář 2009-12-17 21:32:19 ukázat v kontextu reset

Vypadá to, že jste přidušená a tím pádem nemetabolizujete tuk. Choďte večer na dynamickou procházku 1-2 hodinovou. Horší varianta je Sifon 6 4xD 20 minut a případně komplexní detoxikace.



Více viz obecné zpracování: Čištění organizmu


sestricka 2009-12-17 19:01:23 ukázat v kontextu reset

dobrý večer,měla bych na vás dotaz,používala jsem ant náplasti,asi rok ,a nyní jsem je vysadila z důvodu ucpávání lymfy,ale mé tělo asi reaguje na vysazení ant.mám pocit,že jsem oteklá, a přibírám na váze, a mám větší chut k jídlu,je to možné?cítím se silnější i dle oděvu je vše jiné,piji dostatečně,užívám vrbovky, ale nic se nemění.Co by jste mi doporučil? je to normální reakce? děkuji za odpověď. Simona 38 let.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.

Přihlášení uživatele