Téma: Otoky nohou z 15.7.

Celkem 2 příspěvků.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.
Dědek kořenář 2018-08-29 00:50:08, odpověď na #24971 ukázat v kontextu reset

To znamená, že vaše játra velmi trpí nedostatkem kyslíku a vlastní účinné tkáně. Vysaďte a začněte opět pomaleji, protože jste asi dramaticky zanesena a tělu se nechce moc detoxikovat.
Zkuste dle videa meditaci se zrcadlem a nalézt v sobě pocity vedoucí k řešení.
To vyjde levněji než osobní poradna.

brandebura 2018-08-27 09:43:33 ukázat v kontextu reset

Dobrý den pane Nový, vracím se ke svému dotazu z 15.7 ohledně otoku nohou . Tenkrát jsem jedla GY a psala jsem že jsem po ní otékala- nohy. Pak jsem ji přece jen na chvíli vysadila a nyní začla znova. 14 dní užívám pouze jednu tabletu ráno a ostopestřecovou kaši 3x denně lžíci plus jím další doplnky omega 3, vit. E, koenzym 3x1 + rutin,dologran, křemík a kolagen.Jsem oteklá celá i ruce nohy obličej. GY mám zakoupenou z vašeho eshopu. Mám vysadit nebo vydržet?Pohyb nemám denně tak obden se snažím střídat jogu nebo chuzi. Ale cítím hodně bolest beder.Trpím nespavostí. Váha 80 kg výška 170 tep v klidu 70 sedavé zaměstnání věk 43 .děkuji moc Ilona

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.

Přihlášení uživatele