Téma: Akné po vysazení HA

Celkem 2 příspěvků.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.
Dědek kořenář 2018-11-23 00:50:56, odpověď na #25216 ukázat v kontextu reset

Večer tamponovat REK
K pití mimo jídla GK + MEK 2+2 lžičky do 2dcl vody + Q10P
Po jídlech JK 3 ml do 1 dcl vody 3xD
S jídly OKHI 1/2 lžíce 2-3xD
V době menzes GK zaměnit za GGK
Naučit se ještěrčí dech a 2xD sif6 5-20 minut
Co hodinu 10-20 houpavých polodřepů
zadbalon 3xD minutu

Terka92 2018-11-21 08:22:01 ukázat v kontextu reset

Dobrý den,
před 5 měsíci jsem vysadila hormonální antikoncepci (brala jsem ji asi 8 let), poslední 2 měsíce se mi začalo tvořit akné především na tvářích, bradě a spáncích, dále pak i na zádech. Na jaře tohoto roku se mi objevila i periorální dermatitida. Na pleť používám Jarischův roztok z lékárny a denní krém Rosa Graf. Začala jsem pít také kontryhelový čaj na zmírnění bolestivé menstruace a kopřivový čaj (piji 3 týdny a pak 1 týden pauza). Poradil byste mi, co správně používat, aby akné vymizelo?
Student VŠ + sedavé zaměstnání (administrativa), 25 let, 61kg, 160cm.

Předem děkuji za jakoukoliv radu.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.

Přihlášení uživatele