Téma: Hemangiomy po vitamínech

Celkem 2 příspěvků.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.
Dědek kořenář 2010-12-31 02:33:52, odpověď na #8248 ukázat v kontextu reset

To není tak nenožné, protože podporujete růst cévní stěny vitamínem a hemangiom je jen materiál navíc. Držte se rad viz detoxikace zde a asi nebudete mít až takový problém, protože i připravenost organizmu na tvorbu hemangiomů je vlastně prekancerotický stav. Někdy se objevte osobně v poradně, omrkneme to pečlivěji.



Více viz obecné zpracování: Detoxikace


Ondřej 2010-12-30 16:57:00 ukázat v kontextu reset

Dobrý den, prosím Vás o radu, od června mám problém s Hemangiomy, zkoušel jsem již cokoliv,ale vše se jenom zhoršilo a nakonec jsem vysadil vše a hemangiomy se mi přestali dělat. Bojím se,ale čím to je,že například po Rutinu, nebo vitamínu E ,které si vemu v tabletě se mi uděla cca 20 nových Hemangiomů. Prosím poraďte mi. Raději bych s tím šel na nějaké vyšetření nepřipadá mi to vůbec normální,že po vitamínech,které by mi měli pomoct se mi tato situace jeste zhorší.Například po pohance,která rutin a vitamin E taktez obsahuje se mi nic neudělá a vše je v pořádku. Děkuji předem za odpověď.

V Poradně může odpovídat jenom Dědek kořenář.

Přihlášení uživatele